Mexico city - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Aaltje Saarloos - WaarBenJij.nu Mexico city - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Aaltje Saarloos - WaarBenJij.nu

Mexico city

Door: Aaltje

Blijf op de hoogte en volg Aaltje

21 Oktober 2014 | Mexico, Mexico-stad

Woensdag 14 oktober moest Sanne de hele dag naar de universiteit en gingen wij de stad uit naar TeoTihuacan.
Een heel groot pyramide complex, heel indrukwekkend om te zien. de reis vinden wij ook wel spannend. Voor de eerste keer zonder Sanne, eerst een uur met de metro toen nog ruim een uur met de bus. Het ging allemaal prima, ook zonder Sanne lukt het ons. In de avond waren wij uitgenodigd in het huis van Sanne om mee te eten. Jones, eigenlijk Johannes, had zij Duitse moeder en zus op bezoek en wilde voor ons allen samen met Sanne koken.
Zij hadden taco's gemaakt met allemaal verschillende sausjes, guacamole , courgette bloemen, met ei en kaas etc..
De moeder van Jones en zijn zus hadden een vreselijke reis achter de rug en waren helmaal kapot. Het was een drukke en chaotische avond, heel leuk om mee te maken. Ook de andere twee Hollandse huisgenoten David en Tom aten mee.

• 26 Oktober 2014 - 07:30

Jan:

Leuk zo'n rijsverslag. Een hele mooie vakantie. We gaan jullie volgen. Groetjes jan en Joke.